Про проєкт

«Місто професій» – наймасштабніший в Україні соціальний проєкт для дітей.

За сім років ми побували в 52 містах України.

Понад 1 млн. дітей стали учасниками.

Механіка проєкту. На один день паркова зона міста перетворюється в імпровізоване містечко з професіями. Кожна дитина, незалежно від віку, отримує на вході паспорт та можливість, як справжній громадянин, «влаштуватись на роботу». На кожній локації дорослі професіонали проводять короткі майстер-класи та надають можливість спробувати дітям стати лікарем, поліцейським, будівельником, програмістом, детективом, журналістом, агрономом, військовим, флористом, залізничником, дизайнером тощо.

В кожному місті представлено щонайменше 150 професій. Актуальність того чи іншої фаху з кожним роком набуває нового сенсу. І ми прагнемо зробити все можливе, щоб адаптувати дітей до викликів, які готує світ в майбутньому.

Підтримай нас

Про нас розповідають

Теплі слова від партнерів

Наше партнерство з Українською Освітньою Фундацію приносить суцільне задоволення. Ми вдячні команді Фундації за ідеї, реалізацію, сотворчість, а також за можливості, які допомагають дітям розпізнавати їхні інтереси, випробовувати нові навички та проявляти таланти.
Дякую ідеологам та команді Української Освітньої Фундації за спрівпрацю. Їхні проєкти сучасні, легкі за атмосферою, але вагомі за наповненням. Особливим для нас стало “Місто професій”, де завжди цікаво не лише дітям, а й дорослим. Найбільше в цьому проєкті тішить душевний фідбек від відвідувачів локації.
Генеральний директор АТ “Укрпошта”
Кожна дитина – це початок нової історії –життя, успіху, досягнень, звершень. Співпраця мережі ЛотОК з Українською Освітньою Фундацією є чудовою можливістю долучитися до написання таких історій. Дякуємо команді Фундації за прекрасні ідеї у сприянні розвитку майбутнього покоління. З вами дуже приємно та цікаво!
HDR ООО “ЛК-ТРАНС”, Мережі маркетів ЛотОк
Не перший рік співпрацюємо та беремо участь у заходах Української Освітньої Фундації, які дозволяють нашій команді відчувати себе більш згуртовано. Чудові проекти та ініціативи Фундації допомагають нашій компанії реалізовувати свою місію –бути максимально корисними для суспільства через наші продукти.
Керівниця відділу маркетингу компанії Асканія FMCG
Для нас співпраця з Українською Освітньою Фундацією, насамперед, це цікавий досвід безпосереднього контакту з дуже великою нашою аудиторією – дітей та батьків. А допомога та поради від команди Фундації сприяють результативності такого контакту.
Директор з маркетингу Торгового Дому SHIKO – єдиного офіційного дистриб’ютора бренду Reima в Україні

Підтримай важливу справу